Wednesday 1 October 2008

Oh, what a fine day for science!

Ok...am vrut sa scriu despre mahmureala, despre relatii, despre nu stiu ce-mi mai trecea mie prin cap...dar nu. am sa scriu despre obsesia generala a femeilor de a crede in ocult.
De ce? pentru ca ma urmareste peste tot.E un semn, nu?
Nu vi s-a intamplat niciodata sa va intrebe o femeie ce zodie sunteti? Si inca de cate ori, bag mana-n foc...Eu de exemplu stiu ca sunt zodia pesti. Pun pariu ca cel putin o femeie dintre cele care sa zicem ar citi ca eu sunt pesti se gandeste la ce fel de om sunt, ca da se vede...chestii normale pe care eu nu le inteleg. Ce se vede? Am o coada pe care doar anumite femei initiate o vad? Imi scrie pe frunte? Nu. Am un comportament specific zodiei. Pestii sunt delasatori, sunt la doua extreme, sunt misteriosi, sunt alunecosi...asta cu alunecosi imi place cel mai mult. Pestii sunt alunecosi! No shit. In fine, zodia unui om iti spune multe despre viata lui dar si despre viitor si relatiile cu ceilalti. Si exista tot felul de site-uri de genul care te ajuta sa calculezi fix cacaturile astea. Si astfel..in loc sa munceasca, multe femei stau pe net si isi calculeaza astrograma, compatibilitatile, isi citesc horoscopul...alinierea planetelor, daca sa iasa din casa cu stangul si nu cu dreptul, poate isi vor gasi ursitul daca merg pe jos 7 kilometri...si in functie de asta isi ghideaza viata si isi ocupa timpul cu niste treburi inutile asteptand ulterior sa se intample ceva. Si se uita in stanga si-n dreapta...se aude greierele. Daca stati si cititi si va ocupati timpul cu aflat viitorul, viitorul o sa treaca...pe langa voi..o sa va faca cu mana...
Eu n-as avea o problema cu treaba asta daca nu ar vrea constant sa ma implice si pe mine. Adica, e imposibil ca dupa ce ma intreaba cineva ce zodie sunt sa nu inceapa sa-mi calculeze ascendentul, sa-mi spuna cum era luna in noaptea aia sau etc. Sincer, imi plac surprizele, imi place sa aflu din experienta si nu cred ca atunci cand voi cunoaste pe cineva voi veni cu un test grila prin care sa aflu cat de compatibili suntem ca sa nu-mi mai bat capul cu flirt si sex salbatic si d-astea.
Dar, obsesia femeilor de a stii tot nu se opreste aici. Exista atatea modalitati de a-ti afla viitorul incat fugiti fratilor, clar exista cel putin o femeie care stie cand va veni sfarsitul lumii. Chiar aseara o prietena mi-a zis ca Iisus cand va veni, va veni la noi in apartament si va suna inainte.
Alta modalitate de a-ti afla viitorul este ghicitul. In carti, in cafea, in palma, in bob de orez cred, in orice.Imi place treaba asta cu ghicitul. cuvantul in sine, ghicit...asta...nu stiu..prin definitie iti spune ca s-ar putea sa fie total eronat ce afli, daca s-ar numi "stiut cu siguranta ca asta ti-e viitorul" in carti, in cafea, in etc poate ca as incerca asa sa aflu o data daca mancarea de la pranz e ok macar de data asta sau iar comandam pizza.
Oricum ceea ce am observat cel mai mult este ca femeile cu preponderenta isi dau in orice despre ursit. Omul care va fi langa tine si langa care vei imbatrani. Si il cauta in cafea, in alinierea astrelor, in carti in orice numai in viata de zi cu zi nu. Adica, e ca si cum in momentul in care ai aflat tot ce se poate afla...pardon ai ghicit tot ce se poate ghici in orice el va pica...asa din cer, fix la tine in brate. Pentru asta exista matrimonialele domnisoare scumpe si dragi... testul grila inainte de a incepe ceva...voila! intalnirile online sunt cele mai potrivite..si pe langa asta...exista un dialog, o persoana fizica, palpabila de partea cealalta care nu este o tiganca cu fusta lunga sau o poza a unui hippiot cu voce inceata caruia ii place sa se uite la stele si un formular cu introdu data nasterii.
Am observat ca in ultimul timp si din ce in ce mai multi barbati cred in treburile astea...dar ei cred doar daca sunt cu femei, daca sunt intre ei..sa fim seriosi coaie, imi bag pula in prostiile astea muieresti. Si sunt chiar profund interesati uneori mai implicati decat femeile care i-au initiat. Bine ca mai sunt si cei care ar vrea...dar le e rusine. Si daca o femeie ii intreaba de zodii de ghicit de etc ei zic nu cu o fata parca plansa si cu o mica scanteie in inima ca poate femeia este atat de into it incat ii spune "cu forta". Baieti dragi, nu-i nici o rusine sa te intereseze ceva oricat de femeiesc ar parea. Atat timp cat nu incepeti sa faceti si voi altora este cat se poate de ok. Si daca tot vorbim de rusini si facut sau nefacut, daca tot am ajuns pana aici, mi s-a facut si mie astrograma. Mi-a facut-o o prietena ca sa vedem noi ce fel de om sunt si cu cine ma potrivesc, ca noi nu stiam adica...nici eu nici ea nu ma cunoastem si nici nu stim ce persoana imi place mie. Si imi zicea ea acolo ...ca mi se potriveste meseria de dictator...dar...ca sunt o persoana sensibila si atrasa de ocult:...si ca voi avea o relatie cu un sef. Ok, las dictatura pentru ativa ani, sensibilitatea pentru mai incolo si ocultul uite ce surpriza!..dar..bine, sef sef..insa...eu ce ma fac? ca acum eu am un sef de vreo 60 ani cu mustata si nevasta acasa...adica...trebuie?ca nu stiu cum functioneaza astea...si d-aia nici n-am vrut sa aflu si nu ma pasioneaza deloc.
Prefer calea demodata de a intalni intamplator pe cineva si de a comunica verbal cu persoana respectiva si vertical si orizontal si nu prin datul cu presupusul al unor persoane care poate au sau n-au habar despre ce vorbesc. Desi as vrea asa acum sa stiu ce avem la masa....

No comments: