Tuesday 21 October 2008

CU CU vinte..despre CU vinte

Ok...incerc acum sa-mi dau seama ce anume va ocupa primul loc in aceasta mirifica zi de marti 21 in preferintele monologurilor mele(si asa s-au dus deja 2 randuri...)aproape...2....randuri.
Buun...ce ma deranjeaza pe mine este discutia cu subinteles...genul asta de discutii ma scot din sarite...de exemplu: eu am ramas singur azi acasa(;))...sau...iubi, am vazut azi niste pantofi asa fruuumooosiiiii?(;)) sau...am nevoie de afectiune(;))...si ce anume declanseaza alarma in privinta genului asta de abordari...fata. Ori un zambet smecher in coltul gurii sau o semisubtila inchidere a unui ochi sau o privire de catelus plouat. Cuvintele folosite ca niste coduri secrete pe care celalalt TREBUIE sa le cunoasca sunt cele care ne umplu fiecare zi. De nervi.
Si astfel ajungi sa faci un fel de spanzuratoarea in mintea ta incercand sa ghicesti defapt ce vroia sa spuna persoana de langa tine speriat poate ca daca vei gresi n-o sa ai parte vreo cateva saptamani de nimic sau stii exact ce vrea sa spuna persoana de langa tine si te gandesti unde sa mai fugi la dezgustarea fata de replica libidinoasa si te gandesti cum sa faci sa nu ai parte vreo cateva saptamani de nimic.
Replicile de agatat sunt cele mai nefolositoare/amuzante tipuri de abordari de care am avut parte la viata mea...de la : "domnisoara aveti un ceas?" la "Te-a durut?...Cand ai cazut din cer?" barbatii au o imaginatie extraordinara in a debita replici ieftine, dar sa fim seriosi in destul de multe cazuri, de efect(daca ai vreo cateva pahare la bord).
Si femeile au replicile lor de agatat dar sunt mai degraba non verbale decat verbale. Se uita la tine insistent pana simti o privire taioasa in ceafa, te intorci si atunci stau cateva secunde dupa care lasa privirea zambind timid...Si daca reusesti sa iti faci curaj sa te duci la ea, cu replicile prea bine cunoscute, tot singur vei dormi la noapte...adica, sa zicem, ajungi sa ti-o faci tu cu manuta ta.
Alte replici impactante sunt cele de genul: N-o sa se intample nimic! eu vreau sa fim doar prieteni! Eu caut o relatie serioasa! si vesnica: Am nevoie de afectiune! In mare, toate inseamna : Vreau sa te fut! De ce? De ce nu?
La polul opus avem replicile: Ai spalat vasele? De ce nu ai lasat capacul jos? Tot eu sa am grija de animal? Cine era la telefon? care in mare inseamna: Bun baiat, bun baiat!
Discutiile deschise despre sex nu vor exista niciodata. Chiar daca folosesti cuvinte explicite cu detalii tehnice tot se va strecura un mic subinteles pe undeva. Discutiile deschise in general nu exista decat daca sunteti de acelasi sex si straight sau frate si sora. In rest, clar cineva se asteapta la ceva din partea cuiva.
Cu toate astea am cunoscut si oameni cu abordari directe: sunt beat si vreau sa vii la mine sau pleaca pentru ca daca beau o sa ma dau la tine sau sunt beata si te iubesc. Acestea de obicei sunt sterse din memorie a doua zi. Mai...imi cer scuze daca am spus ceva aseara, nu mai tin minte...imi cer scuze. Te-am jignit?
Nu , nu-i nici o problema. era de la alcool...imi pare rau.
Alcoolul reuseste mereu sa le rezolve pe toate, tot ce vrei sa faci dar n-ai curaj il faci dand vina pe alcool. La fel si cu tot ce ai facut si regreti ca ai facut..dai vina pe alcool.
Cred ca asta e cea mai tare dintre toate replicile cu subinteles: eram beat(a), imi pare rau! Care inseamna, nu...tin minte perfect tot dar as prefera sa nu-mi amintesc.
Poate daca n-am stii atat de multe cuvinte am comunica mai bine. Printr-un limbaj al semnelor probabil. sau prin sunete si toate bineinteles...cu subinteles. Intelegeti ce vreau sa spun(;))

No comments: