Friday 20 March 2009

new post, old news

ma trezesc mereu cu dor de vama...cu dor de nisip si de apa sarata, de valuri mari si de muzica aglomerata. de oameni ciudati in lipsa de oameni normali. imi placea acolo. sa respir aer curat si energie pozitiva. mai visez din cand in cand cu castile in urechi cand bate soarele puternic pe strada ca sunt pe malul marii, cu cartea in mana, dar apoi vine unul si-mi cere bani si imi amintesc de chetele facute pentru tigari dar mai apoi vine si un meltean cu manelele si cu cotul in stomacul meu si imi amintesc ce a ajuns...a ajuns o statiune unde unii isi impotmolesc bmw-ul in plaja pustie si sunt trasi de acolo cu atvul si tractorul...
si intorc capul dintr-o vitrina si vad ca in ceea ce priveste oamenii...tot ce e bun se transforma la un moment dat in Bucuresti. dar chiar si aici gasesc locuri parca pictate din povesti. case vechi, strazi pline de copaci, lipscani. ceea ce schimba mereu perspectiva, sunt oamenii.
asa am inceput sa fiu mai atenta la cei din jur. pe langa figurile obisnuit incruntate, pe langa grimasele impietrite, pe langa privirile nesigure si goi, am observat si foarte multe casti in urechi si nasul in carti. genial! macar de am descoperi cartile toti(eu mai tarziu e adevarat dar ma lupt sa recuperez).
e bine sa asculti muzica...dar e trist ca trebuie sa te ascunzi in ea de ceilalti...ajungi sa-ti traiesti viata singur, in gandul tau fara a mai incerca sa-i privesti pe cei din jur. stai si fixezi nimic pe geam doar ca sa nu fii nevoit sa privesti pe altcineva. si asa mintea ta devine o camera izolata fonic.
iubesc muzica dar e mai bine sa vina din interior decat sa incerci sa iti acoperi ideile prin casti. sunt dimineti cand ma trezesc cu cate o melodie in cap...si o tot fredonez obsesiv pana cand imi fug ideile in alte parti dar apoi revine si ma amuz la cum starea mea se modeleaza pe ritmurile ei. asa as vrea sa fie mereu, sa am muzica in gand si nu doar in casti. asa ar trebui sa fim toti, cu nasul in carti dar cu zambetul pe buze si cu urechile palnie la muzica interioara a noastra si a celorlalti.

No comments: