Friday 27 February 2009

Oda zilei de vineri.dimineata

Iti cant mireasma de cafea, statuta-n cana pana vinerea
Iti simt parfumul de tigara, uitata in scrumiera de aseara.
As vrea sa-ti mangai cearcanele adancite
Sa iti zburlesc suvitele-naclite.
Trupul tau ca de felina, putin mai plin ca o prajina
Imi aminteste de tinerete...cand primeam palme peste fete.
Am zis fete ca merge rima
Si ea e companie buna cu prajina.
As vrea sa ne vedem in fiecare dimineata
Sa ma incanti cu privirea ta de gheata.
Cu aroma buzelor tale innegrite
De la vinul de aseara si de la seminte.
Sa-mi mangai pielea cu mainile-ti uscate
Care de mult nu au mai fost spalate.
Sa imi soptesti in timpan cuvinte ragusite
De al tau glas prea zgariat de-atatea nopti neamintite.
Sa-mi zgarii auzul, sa-mi zgarii fata
Sa-mi parfumezi ziua, sa-mi curmezi viata.
Alaturi de tine am inima-mplinita.
Eu vreau un singur lucru...sa fii tu fericita!

No comments: