Monday 23 February 2009

Simt ca vine...da?!?! si ce zice?

A fost, a trecut, s-a terminat. Cu tot tacamul de impachetat si gatit si zambit. Acum e liniste si nu mai am obligatii. Fara obligatii e cel mai bine. In aerul conditionat fara dureri de cap, in fumul fara usturime de ochii, in somn, fara cosmaruri. Inca o data dar am ras si...e o zi..intr-o saptamana care promite.
Promite sa nu-mi traga teapa si sa ma lase a-mi fuma tigara fara pauze de munca. Acum sa vedem, poate o sa se relaxeze gandurile, o sa-si revina cu ideile putin mai incolo contempland la o caldura de terasa in adierea vantului de seara.
Am chef de sandale, de ochelari de soare si de mese umbrite de copaci. De nisip sub talpi si bere rece printre barfe.
De oameni colorati...de tot felul de siluete inalte, scunde, de glasuri in surdina, de muzica in aer liber.
De un sprit la 10 dimineata ca tot neomul inainte de a pleca inapoi in arsita.
De rucsaci(ca imi place cum suna) si corturi turtite in care ploua.
De vorbe fara subinteles si de gesturi cu subinteles.
De toate pentru toti ce sa zic.
Zic...o zi ca oricare alta intr-o saptamana ca oricare alta, dar cu alte perspective, intr-un an bun...album.
Fotografii de priviri cu priviri.
Mai iau o gura si inapoi la treaba.

you can buy me with a coffee...vorba aia!

1 comment:

Buy me with a coffe said...

poi...si cum soarele s'a ivit prin Bucuresti, poate se apropie si arsita asteptata...la spritu' de dimineata ma bag si io ;)