Wednesday 21 November 2007

Wasted

In stari de fum, in stari de fapt
In rotocoale, in impact
In vise-amare inghetate
As vrea sa le reneg pe toate,
In toate acestea am ramas.

Am fost si sunt, voi fi pamant.
In schite proiectate ma incant,
De dor, de simt, de tremurat
Pe rand sa le evit am incercat.

Parfum de seara, gust amar
Imi simt trairile-n zadar.
Inghit cu greu, respir in sec
In priviri negre ma intrec.
Pe toate-acestea le-am uitat
In prea mult incolor m-am intunecat.

Ascuns, desart, pustiu retras
In ganduri negre am ramas.
In stari de frig, in stari de fapt
In mine-nchis, in mine-abtin
Cu greu ascult, cu greu revin.

Mi-nghet seninul in bizar
Incerc, ma sterg, vreau sa dispar.
Din piept respir doar rosul sec
Alerg.
Pictat din cap pana-n picioare in nimic
Scurg constientul, imi prezic.

Un pahar rece, o vorba acra
Nu are ce sa ma intreaca.
Iti multumesc si nu accept
Sa mor in gol, intr-un concept.
Sau vreau, refuz, doar sa ma pierd…

In stari de fapt, in stari de fum
In rotocoale, in acum
In treziri mate sau impaturite
In soapte scurte sau predefinite
As vrea subit sa ma trezesc
In toate-acestea doar ma regasesc.

Am fost si sunt, voi fi nimic.
Ma schitez in visu-mi netrait
Din voi, din mine, din tus, din lut, ,
Pe rand reneg,aleg.
Un zambet mut.

No comments: